یکشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۲۳

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي شهرداري قزوين تشريح کرد؛

برنامه‌هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در ماه مبارک رمضان

سعيد وزيري نژاد، مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين از اجراي برنامه‌هاي متنوع فرهنگي و آموزشي در سطح شهر، همزمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ سعيد وزيري‌نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، با تبريک فرا رسيدن ماه نزول قرآن و ماه مهماني خدا افزود: همزمان با حلول ماه مبارک رمضان، 11 نمازخانه بوستان‌هاي شهر براي ارائه خدمات به شهروندان از سوي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري تجهيز و آماده‌سازي شده است.

فضاسازي محيطي متناسب با ماه رمضان با اعتباري بالغ بر 400 ميليون ريال

وي در ادامه فضاسازي محيطي متناسب با ماه رمضان با اعتباري بالغ بر 400 ميليون ريال را از ديگر اقدامات سازمان برشمرد و افزود: با توجه به فرا رسيدن ماه مبارک رمضان، فضاي شهر متناسب با اين ايام آماده سازي شده است.

وزيري نژاد خاطرنشان کرد: در ساير مناسبت‌هاي اين ماه نظير ميلاد امام حسن‌مجتبي(ع)، شب‌هاي قدر، شهادت امام علي(ع)، روز قدس و عيد فطر نيز با استفاده از ابزارهاي تبليغاتي نظير تيربرد و فيکسچر، فضاي سطح شهر متناسب با ماه مبارک رمضان آماده سازي خواهد شد.

وي در ادامه بيان کرد: همچنين سازمان فرهنگي ورزشي، ابزارهاي تبليغاتي خود را در اختيار مساجد، هئيت‌هاي مذهبي و تشکل‌هاي فرهنگي براي پوشش برنامه‌هايشان قرار داده است تا با اطلاع رساني مناسب، بتوانند خدمات بهتري به روزه داران ارائه کنند.

محله آرايي محلات 14 گانه قزوين متناسب با ماه مبارک رمضان

مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، محله آرايي محلات 14 گانه قزوين و خانه‌هاي فرهنگ و فرهنگسراهاي وابسته به سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين با نصب پرچم، ريسه‌هاي رنگي، لامپ را از ديگر اقدامات سازمان برشمرد.

اين مسئول از برگزاري برنامه‌هاي مناسبتي در مراکز آموزشي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري به ويژه در فرهنگسرا‌ها و خانه‌هاي فرهنگ اين سازمان خبر داد که برگزاري برنامه ختم قرآن همراه آموزش روخواني کودکان و بزرگسالان و برپايي نمايشگاه خيريه از جمله اين برنامه‌ها مي‌باشد.

وزيري نژاد، مشارکت در اجراي برنامه فرهنگي روزه اولي ها ويژه هزار و 500 دانش آموز قزويني را از ديگر فعاليت‌هاي سازمان فرهنگي ورزشي در ايام ماه مبارک رمضان ذکر کرد و گفت: اين جشن عبوديت بندگي براي دختران 9 ساله و پسران 15 ساله با همکاري دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار مي‌شود.

اجراي تعزيه در دهه دوم رمضان در مجموعه سعدالسلطلنه

وزيري نژاد افزود: اجراي تعزيه در دهه دوم مبارک رمضان به مدت هفت شب در مجموعه تاريخي فرهنگي سعدالسطلنه از ديگر اقدامات سازمان فرهنگي ورزشي است که از سوي هنرمندان انجمن تعزيه استان بعد از افطار اجرا خواهد شد.

برگزاري جشنواره شب‌هاي آسماني در بوستان‌هاي شهر قزوين

وي در ادامه بيان کرد: برگزاري جشنواره شب‌هاي آسماني در بوستان‌هاي  شهر قزوين در قالب طرح محله ما از ديگر برنامه‌هاي سازمان است که برنامه‌هايي نظير مشاوره مذهبي، اجراي تئاتر شهروندي با موضوعات «هويت شهري، ترافيک، قزوين شناسي و فرهنگ شهرنشيني»، برگزاري جُنگ‌هاي علمي و مسابقه در قالب اين جشنواره در بوستان‌هاي شهر همزمان با شب‌هاي ماه مبارک رمضان براي شهروندان قزويني برگزار مي‌شود.

اين مسئول در پايان مشارکت در ضبط و پخش ترتيل کل قرآن کريم در مجموعه ورزشي الغدير و برگزاري نماز جماعت مغرب و عشاء در هفت بوستان شهر قزوين را از ديگر برنامه‌هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در ماه مبارک رمضان برشمرد.

 پايان پيام

تصاویر مرتبط