شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۲۲

جهانگيري فرد، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين:

تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع غيرهمسطح نخبگان در حال نصب است

سعيد جهانگيري فرد، سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: عمليات اجرايي پروژه طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع نخبگان با اعتبار 250 تومان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ سعيد جهانگيري فرد افزود: با توسعه فضاهاي شهري نياز به طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي راهنماي مسير متناسب با تغييرات ايجاد شده در سطح شهر افزايش مي‌يابد.

وي اضافه کرد: بر اين اساس پس از اجراي پروژه تقاطع غيرهمسطح نخبگان به طور قطعي نياز بود که تابلوهاي راهنماي مسير اين تقاطع نيز طراحي و اجرا شود تا شهروندان و مسافران در مسيريابي با مشکلي روبرو نشوند.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد:  بر اين اساس طراحي، ساخت و نصب تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع نخبگان در برنامه کاري سازمان قرار گرفت و کار طراحي و ساخت تابلوهاي مورد نياز اين مسير آغاز شد.

جهانگيري فرد تصريح کرد: با برنامه ريزي هايي که انجام شد در زمان افتتاح پروژه تقاطع نخبگان موفق شديم حدود 70 مترمربع از تابلوهاي راهنماي مسير اين تقاطع را نصب کنيم.

وي گفت: ادامه اجراي اين پروژه که طراحي و نصب حدود 200 مترمربع تابلوي راهنماي مسير براي تقاطع نخبگان است، بستگي به تخصيص اعتبار بوده و اکنون نيز کار طراحي آن به پايان رسيده است.

سرپرست سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين خاطرنشان کرد: اکنون جانمايي فوندانسيون تابلوهاي راهنماي مسير تقاطع مذکور به پايان رسيده است و به زودي عمليات اجرايي نصب فوندانسيون ها آغاز مي شود.

جهانگيري فرد با اشاره به نوع تابلوهاي راهنماي مسير در نظر گرفته شده براي تقاطع نخبگان اظهار کرد: با توجه به نيازسنجي صورت گرفته انواع تابلوهاي پرچمي، بالاسري، جانبي و صليبي براي تقاطع مذکور در نظر گرفته شده است که هر يک پس از طراحي و ساخت، نصب مي‌شود.

وي يادآور شد: اعتبار پيش بيني شده براي اجراي اين پروژه نيز 250 ميليون تومان است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط