یکشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۶

روابط عمومي سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

دومين مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين برگزار شد

مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در ايستگاه شماره 4 مينودر قزوين برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ مراسم صبحگاه مشترک سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين در صبح روز يکشنبه شانزدهم خردادماه با حضور  مديرعامل و کارکنان عملياتي و ستادي اين سازمان در ايستگاه آتش نشاني شماره 4 مينودر قزوين برگزار شد.

ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در جريان اين مراسم با تقدير و تشکر از زحمات آتش نشانان شهر قزوين براي حضور در عمليات‌هاي اطفاء حريق باغات و علفزارها و استقراري‌هاي تأمين ايمني شهروندان در طول تعطيلات گفت: با توجه به تبليغات گسترده در زمينه آگاه سازي شهروندان از آتش سوزي هاي باغات و علف هاي هرز، متأسفانه روز به روز شاهد افزايش آمار اين نوع حوادث هستيم.

مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با اشاره به فرارسيدن ماه مبارک رمضان، ماه ميهماني خدا افزود: آتش نشانان بعنوان خادمين مردم در حوزه خدمات شهري در ايام ماه مبارک رمضان با زبان روزه در سخت ترين عمليات هاي امداد و نجات و اطفاء حريق در هواي گرم با شعله هاي آتش مقابله مي کنند تا شهروندان در آسايش و امنيت باشند. اميدواريم که طاعات و عبادات اين عزيزان مورد عنايت حق تعالي قرار گيرد.

ذوالقدر در ادامه اين مراسم از 30 سال تلاش و کوشش صادقانه آقايان جعفر ميراکبري ها و رمضان بهرامي که به افتخار بازنشستگي نايل آمدند، با اهداء لوح سپاس تقدير و تشکر کرد.

گفتني است؛ 21 نفر از آتش نشانان جديد سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين در اين مراسم بعنوان اولين صبحگاه مشترک خود حضور داشتند.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط