چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

عطايي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

فرهنگ شهر قزوين در اجلاس سراسري جاده ابريشم معرفي شود

شهلا عطايي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: در جريان برگزاري اجلاس سراسري جاده ابريشم علاوه بر رونق صنعت گردشگري بايد فرهنگ شهر قزوين نيز در عرصه فراملي معرفي شود.

شهلا عطايي در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر قزوين که با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه مديران شهرداري براي ارائه گزارشي از آخرين پيگيري‌ها و اقدامات انجام شده در رابطه با اجلاس جهاني راه ابريشم که شهريور امسال در قزوين برگزار خواهد شد، برگزار گرديد، افزود: هدف ما از برگزاري اجلاس راه ابريشم تنها رونق گردشگري و اقتصادي قزوين نباشد و اسطوره‌ها، قهرمانان، افراد سرشناس و توانمند را در کنار فرهنگ ناب اسلامي و ايراني به مردم ديگر شهرهاي جهان معرفي شوند.

رئيس کميسيون بانوان و خانواده شوراي شهر خاطرنشان کرد: تلاش‌ها براي شناساندن افراد شاخصي همچون شهيدبابايي و خانواده آنان به درستي صورت نگرفته و مسئوليت متوليان امر در اين رابطه بسيار زياد است تا ايثارگري‌هاي اين قهرمانان براي حيات ميهن خود را به ديگر مردم جهان عرضه کنيم.

عطائي افزود: براي معرفي فرهنگ شهادت مردم اين سرزمين مي‌توان فيلم "شوق پرواز" را که سرگذشت زندگي اين شهيد قزويني است، به ميهمانان اين اجلاس هديه داد.

وي اضافه کرد: پيشنهاد مي‌کنم سريال و يا فيلم سينمايي شهيد بابايي با زيرنويس انگليسي در کنار ديگر هدايايي که به ميهمانان خارجي در اين اجلاس داده مي‌شود، قرار بگيرد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط