چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين مطرح کرد؛

شوراي شهر قزوين بزرگ‌ترين حامي شهرداري در برگزاري اجلاس راه ابريشم

فرج‌الله فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: شوراي شهر قزوين بزرگ‌ترين حامي شهرداري در برگزاري اجلاس سراسري راه ابريشم است.

فرج‌الله فصيحي رامندي، در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر قزوين که با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه مديران شهرداري براي ارائه گزارشي از آخرين پيگيري‌ها و اقدامات انجام شده در رابطه با اجلاس جهاني راه ابريشم که شهريور امسال در قزوين برگزار خواهد شد، برگزار گرديد،با اشاره به اهميت روزافزون اجلاس سراسري راه ابريشم افزود: برگزاري اين اجلاس فوايد و نتايج مثبت زيادي براي قزوين به همراه خواهد داشت.

رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين به بخش عمده‌اي از نظرات اعضاي شورا براي هرچه بهتر برگزار کردن اجلاس اشاره و اظهار کرد: استفاده از صداي ماندگار پرويز بهرام در اجلاس راه ابريشم، تقديم سريال و يا فيلم سينمايي شهيد بابايي به ميهمانان اجلاس، معرفي مفاخر و بزرگان شهر در قالب نرم‌افزار و کليپي به ميهمانان در برنامه کاري قرار بگيرد.  

وي ادامه داد: استفاده از ظرفيت‌هاي استاني، توان مردم و شهروندان در اجراي برنامه، تبيين موضوعات و برنامه‌هاي اجلاس در يک جزوه و ارائه آن به شورا، اطلاع‌رساني درست از برنامه‌ها در رسانه‌هاي کشوري و جهاني، کاهش هزينه‌هاي مالي و استفاده از توان سرمايه‌گذاران و منابع ملي، شفاف‌سازي برنامه‌ها و گزارش عملکرد اجلاس براي اعضاي شوراي شهر، فراخوان مقاله در سطح کشور در رابطه با راه ابريشم و توجه به مبلمان شهري در برنامه کاري قرار بگيرد.

وي با اعلام آمادگي اعضاي شورا براي حمايت از شهرداري در برگزاري اين اجلاس، به‌تمامي نظرات مطرح شده از سوي اعضاء اشاره کرد و گزارش آن‌ها را با يک جمع‌بندي ارائه داد.

پايان پيام

تصاویر مرتبط