چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۲

صادقي نيارکي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين تاکيد کرد؛

مشارکت مردم و رسانه‌ها در برگزاري اجلاس سراسري جاده ابريشم

علي صادقي نيارکي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: در برگزاري اجلاس سراسري جاده ابريشم مشارکت دستگاه‌هاي مرتبط استاني، مردم و رسانه‌ها بسيار مهم و اساسي است.

 علي صادقي نيارکي در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر قزوين که با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه مديران شهرداري براي ارائه گزارشي از آخرين پيگيري‌ها و اقدامات انجام شده در رابطه با اجلاس جهاني راه ابريشم که شهريور امسال در قزوين برگزار خواهد شد، برگزار گرديد، افزود: بايد به بهترين شکل ممکن اين اجلاس برگزار شود و از فرصت باقيمانده به بهترين شکل ممکن بهره برد.

رئيس کميسيون اداري و مالي اجلاس جاده ابريشم را داراي اهميت ويژه دانست و يادآورشد: وقتي يک برنامه بين المللي تدارک ديده مي‌شود، بايد امکانات و زيرساخت ها آن را ايجاد کرد و ارتقاء داد و اگر قصد احياي جايگاه قزوين را داريم، ضمن برگزاري اجلاس راه ابريشم بايد برنامه هاي کوتاه، ميان و بلند مدتي را نيز تدوين کرد.

وي در خاتمه به نقشي که شهرداري قزوين در اجلاس اخير چين داشت اشاره کرد و افزود: از تمامي مسئولان و دست اندرکاران به خاطر درخششي که در چين داشتند تشکر مي‌کنم، چراکه تأثيرات آن بسيار مشهود بود و بايد تلاش کنيم تا در زمينه‌هاي گردشگري و اشتغالزايي بالنده‌تر شويم و برگزاري اينگونه برنامه ها بسيار جوابگو خواهد بود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط