سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۱

غياثوند، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

قزوين با تلاش مديريت شهري به تغييرات مثبتي دست يافته است

حسين غياثوند، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: با يادآوري گذشته و دهه‌هاي قبل، بايد به اين واقعيت اشاره کرد که قزوين با تلاش مديريت شهري به تغييرات مثبتي دست يافته است.

حسين غياثوند در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر قزوين که با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه مديران شهرداري براي ارائه گزارشي از آخرين پيگيري‌ها و اقدامات انجام شده در رابطه با اجلاس جهاني راه ابريشم که شهريور امسال در قزوين برگزار خواهد شد، برگزار گرديد، افزود: ابتکار عمل، شتاب و آينده نگري که شهرداري قزوين در اين سال‌ها داشت در مقايسه با بسياري شهرها و حتي کلانشهرهاي کشور قابل باور نبود و حتي درصدد بودند از تجربيات قزوين بهره ببرند.

وي اضافه کرد: شهري که بازهم براي پيشرفت جاي کار دارد و قدم‌هايي که تاکنون برداشته براي تبديل به قطب گردشگري و شناسانده شدن در سطح جهاني است.

رئيس کميسيون شهرسازي شورا، اجلاس جاده ابريشم را يکي از مهمترين کارهاي مشترک بين ايران و چين که اکنون دومين قطب اقتصادي جهاني به شمار مي‌آيد، دانست و افزود: در کنار موضوعات و محورهاي اصلي که ضمن برگزاري اين اجلاس دنبا مي‌کنيم، مي توان به حوزه سرمايه گذاري نيز ورود کرد و پروژه هاي مشترکي را به سرانجام رساند.

وي در ادامه با اشاره به سخنان و تأکيدات مقام معظم رهبري مبني بر تنظيم روابط بلندمدت با کشور چين اظهار کرد: با توجه به اينکه نگاه امروزي شهر قزوين بين المللي است و هدف‌هاي بزرگي براي خود تبيين کرده است، بايد روابط خود را با ديگر شهرها و کشورهاي جهان تداوم بخشد و مسئولان و متوليان طوري اهداف را براي مردم تبيين کنند تا مردم با آن‌ها همراه شوند و اين واقعيتي دست يافتني است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط