سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۱

صديقي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

برگزاري اجلاس جاده ابريشم بزرگترين سرمايه‌گذاري در قزوين است

محمدرضا صديقي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: احياي گذشته باشکوه و پرافتخار قزوين هدف دوري نيست و بايد از فرصت‌هاي پيش رو که اجلاس راه ابريشم يکي از آنهاست، استفاده کنيم.

محمدرضا صديقي در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر قزوين که با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه مديران شهرداري براي ارائه گزارشي از آخرين پيگيري‌ها و اقدامات انجام شده در رابطه با اجلاس جهاني راه ابريشم که شهريور امسال در قزوين برگزار خواهد شد، برگزار گرديد، افزود: شهرداري قزوين به عنوان بزرگترين سرمايه‌گذار ميراثي از قبل گام‌هاي خوبي برداشته است و بايد بيشتر از اين‌ها نيز موفق باشد.

وي اضافه کرد: ديگر ارگان‌ها براي برگزاري برنامه هاي جشنواره روز قزوين که اجلاس راه ابريشم نيز جزوي از آنهاست از استانداري تا ديگر نهادها و دستگاه‌ها با مديريت شهري همراه باشند.

صديقي اجلاس راه ابريشم را بزرگترين و جدي ترين سرمايه گذاري شهر قزوين دانست و گفت: سفره اي به بهترين شکل ممکن پهن شده و در عرصه هاي مختلف بايد از آن بهره ببريم و در ايامي که به برگزاري جشنواره روز قزوين نزديک مي‌شويم بايد تعداد و کيفيت خدمات به شهروندان را ارتقاء دهيم تا بتوانيم از ظرفيت و همراهي آنها به نحو شايسته بهره ببريم.

وي تاکيد کرد: شهرهاي موفق در دنيا خواستند و توانستند و ما نيز اگر بخواهيم مي توانيم قزوين را به رشد و بالندگي هرچه تمامتر برسانيم.

رئيس کميسيون شوراياري خاطرنشان کرد: به عنوان نمونه درحاليکه تعداد اماکن ميراثي شهر تبريز به اندازه انگشتان کف دست است، تعداد آثار و اماکن ميراثي قزوين بالاتر از 50 مورد است، ولي شهر تبريز در کنار اصفهان و مشهد خواستند و توانستند و به شهرت رسيدند و ما نيز اگر بخواهيم به جايگاه شايسته دست پيدا خواهيم کرد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط