سه‌شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۱

نخستين، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

باور پيشرفت قزوين براي مديران شهري به وجود آمده است

مريم نخستين، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: مديريت شهري قزوين بيشتر از وظايفي که قانون برايش تعيين کرده، قدم برداشته است.

مريم نخستين در جلسه اخير شوراي اسلامي شهر قزوين که با حضور مسعود نصرتي شهردار قزوين به همراه مديران شهرداري براي ارائه گزارشي از آخرين پيگيري‌ها و اقدامات انجام شده در رابطه با اجلاس جهاني راه ابريشم که شهريور امسال در قزوين برگزار خواهد شد، برگزار گرديد، افزود: شهر قزوين در مباحثي همچون شکوفايي شهري حرفي براي گفتن دارد و در کنار اين در مباحثي همچون cds و توسعه پايدار به پيشرفت هاي چشمگيري رسيديم و شاخص بوديم.

نخستين اضافه کرد: حالا با برگزاري اجلاس جاده ابريشم که 200 شهر از 67 کشور جهان در قزوين حضور مي‌يابند، قرار است در حوزه هاي اقتصادي، فرهنگي و گردشگري رشد بيشتري داشته باشيم.

رئيس کميسيون ساماندهي ملاقاتهاي مردمي با طرح اين سؤال که اعضاي شورا به باور پيشرفت قزوين رسيدند و آيا اين حساسيت براي ديگر مديران قزوين به وجود آمده است؟ گفت: تاکنون آثار تاريخي شهر قزوين با همت مديريت شهري سرپا نگاه داشته شده است و مديراني که تاکنون همکاري نکردند، بايد پاسخگو باشند.

وي تأکيد کرد: بايد پا را فراتر بگذاريم و تمامي شهروندان را از اين رخداد مهم آگاه سازيم و از توان نخبگان و اساتيد دانشگاهي بهره ببريم و جلسات مشترکي با افراد و دستگاه‌هايي که ما را مي توانند در اين راه ياري رسانند، برگزار کنيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط