پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۶

مسابقات سراسري رالي خانوادگي جام "جاده ابريشم" آغاز شد

صبح امروز مسابقات سراسري رالي خانوادگي جام "جاده ابريشم" از محل عمارت تاريخي شهرداري قزوين به مقصد کاشان آغاز شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ در اين مسابقه که با هدف بازديد و معرفي کاروانسراهاي مسير جاده ابريشم برگزار مي‌شود، 140 نفر در قالب 50 دستگاه خودرو شرکت کرده‌اند.

بنابر اين گزارش؛ مسابقات سراسري رالي خانوادگي جام "جاده ابريشم" با توجه به برگزاري اجلاس جهاني شهرهاي راه ابريشم در شهريور ماه سال جاري در قزوين، پيش بيني شده است و از استان‌هاي قزوين، تهران، سمنان، البرز، گلستان، خوزستان، مازندران، گيلان، زنجان، همدان و آذربايجان شرقي در اين مسابقه حضور دارند و با يکديگر رقابت مي‌کنند.

بر اساس اين گزارش؛در اين مسابقه از کاروانسرا هاي موجود در جاده ابريشم همچون کاروانسراي هجيب در بويين‌زهرا، محمدآباد در جاده بويين‌زهرا و کاروانسراي عباسي شهر ابوزيدآباد بازديد مي‌شود و مقصد اين مسابقه کاروانسراي سعدالسلطنه قزوين، مهم‌ترين کاروانسراهاي درون شهري جاده ابريشم خواهد بود.

بر پايه اين گزارش؛ از نفرات اول تا سوم اين مسابقه با جوايز نقدي تقدير مي‌شود و به نفرات چهارم تا دهم اين مسابقه نيز لوح تقدير و جوايز نقدي تعلق مي‌گيرد. همچنين به صاحب برترين خودرو طراحي شده با موضوع جاده ابريشم و بهترين عکس از کاروانسراهاي مسير نيز جوايز نفيسي اهدا خواهد شد.

گفتني در آيين افتتاحيه مسابقات سراسري رالي خانوادگي جام "جاده ابريشم"، فرجاله فصيحيرامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين و رئيس هيأت موتورسواري و اتومبيلراني استان، مسعود نصرتي، شهردار قزوين و ديگر مديران و مسئولان شهري قزوين حضور داشتند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط