دوشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۳

مجابي، معاون اداري و مالي شهرداري قزوين:

تکميل پروژه دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين در اولويت قرار دارد

سيدتقي مجابي، معاون اداري و مالي شهرداري قزوين گفت: با توجه به استقبال شهروندان قزويني و گردشگران از دهکده طبيعت قزوين، تکميل اين مجموعه در اولويت کاري شهرداري قزوين قرار دارد.

به گزارش روابط عمومي دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين؛ مجابي پروژه دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين را از جمله پروژه هاي مورد توجه شهرداري قزوين بيان کرد و گفت: در سال گذشته 10 ميليارد تومان از اعتبار در نظر گرفته شده براي تکميل پروژه دهکده طبيعت محقق شد و در سال جاري نيز با اولويت بندي نيازهاي پارک در طرح توسعه به جذب حداکثر بودجه مورد نياز براي تکميل پروژه دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين خواهيم پرداخت.

وي در نظر گرفتن آبخوري و فضاي شستشوي دست در دهکده طبيعت را از جمله اولويت هاي شهرداري براي  تابستان پيش رو بيان کرد و توضيح داد: نبود آبخوري از جمله مشکلات زيرساختي پارک است که شهرداري براي رفاه حال بازديد کنندگان تا ماه آينده اين مشکل را حل خواهد کرد.

معاون اداري و مالي شهرداري قزوين همچنين در رابطه با جذب نيروهاي علاقمند به حيوانات براي راهنمايي و ارائه توضيحات لازم به بازديد کنندگان از دهکده گفت: از بين نيروهاي شهرداري تاکنون کسي داوطلب ارائه خدمات توضيحي به بازديدکنندگان نبوده است به همين دليل از اين پس شهرداري با ارائه فراخوان از بين شهروندان علاقمند و ان جي او هاي فعال در حوزه حمايت از حيوانات و محيط زيست اين مسئله را پيگيري خواهد کرد.

مجابي در آخر در رابطه با برنامه هاي پيش روي شهرداري براي بوستان ملي باراجين گفت: در سال پيش رو شهرداري برنامه هاي خود در حوزه گردشگري بوستان ملي باراجين را در 2 مرحله پيگيري خواهد کرد.

وي ادامه داد: يک قسمت از برنامه هاي شهرداردي در رابطه با حفظ و نگهداري فضاي سبز بوستان ملي باراجين و قسمت ديگر در رابطه با تکميل پروژه دهکده طبيعت خواهد بود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط