دوشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۳

وزيري نژاد، مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

مراکز فرهنگي ورزشي شهر قزوين توسعه مي‌يابد

وزيري نژاد، مدير عامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت:مراکز فرهنگي ورزشي در شهر قزوين توسعه مي‌يابد.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري نژاد در بازديد از سوله‌هاي ورزشي شهر قزوين که به همت و همکاري شهرداري قزوين و سپاه اين استان راه‌اندازي شده است، افزود: هم اکنون راه‌اندازي 14 سوله ورزشي در دستور کار قرار گرفته است که شهرداري قزوين به منظور رفاه حال شهروندان و توسعه فضاهاي ورزشي با اهداي زمين به ارزش سه ميليارد تومان جهت بهره برداري اين  سوله هاي ورزشي با سپاه مشارکت داشته است.

 وي اظهار کرد: افتتاح  فاز دوم زمين چمن مصنوعي زمين شقايق ازديگر برنامه هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در آينده نزديک است که اميدواريم گام موثري در توسعه ورزش شهر قزوين باشد.

 وزيري نژاد از افتتاح سالن ورزشي در حوزه ژيمناستيک در بلوار نورزيان با مشارکت بخش خصوصي خبر داد که اين سالن ورزشي با هدف ايجاد نشاط و ارتقاي سطح سلامتي مردم به ويژه کودکان و نوجوانان در اختيار شهروندان قرار خواهد گرفت.

  اين مسئول از بهره برداري چمن مصنوعي مصلي جنوب شهر قزوين و سالن ورزشي رو باز ناحيه چوبيندر در  زميني به مساحت 15 هزار متر جهت رفاه حال عمومي شهروندان در آينده نزديک خبر داد.

حسيني، جانشين سپاه ناحيه امام حسن (ع) استان قزوين نيز در جريان اين بازديد گفت: هشت سوله ورزشي مختص برادران و 6 سوله در اختيار بانوان قرار مي‌گيرد اما ممکن است در آينده با توجه به تدابير لازم اين سوله‌هاي ورزشي در ساعات مشخص در اختيار بانوان و آقايان قرار گيرد.

 وي اظهار کرد: از 14 سوله ورزشي که محصول مشترک سپاه و شهرداري بوده تاکنون تنها سه سوله بهره‌برداري شده که اميد است تا پايان سال جاري 11 سوله باقي‌مانده نيز در اختيار مردم و ورزشکاران گذاشته شود.

 حسيني با اشاره به مشکلاتي که موجب عدم راه‌اندازي سوله‌هاي ورزشي شده است، بيان کرد: يکي از دلايل اصلي که بهره‌برداري از اين سوله‌ها را به تعويق افتاده، نبود انشعابات آب، برق و همچنين سيستم‌هاي گرمايشي، کفپوش و عدم وجود مکان کافي براي ساخت رختکن، سرويس بهداشتي و محل اداري که لازمه راه‌اندازي هر مکان ورزشي بوده، است.

 اين مسؤول تصريح کرد: سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين 30 درصد از مبلغ مورد نياز براي ساخت محيط اداري و سرويس‌هاي بهداشتي سوله‌هاي ورزشي را متقبل مي‌شود و مابقي هزينه‌ها بايد از درآمد سوله‌ها به دست آورده شود.

 جانشين سپاه ناحيه امام حسن (ع) استان قزوين اضافه کرد: پس از بهره‌برداري اين سوله‌ها هزينه بسيار کمي از مردم عادي بابت استفاده دريافت مي‌شود چراکه هدف اصلي سوق دادن مردم، به ويژه جوانان به سمت ورزش بوده و اميد است با راه‌اندازي اين سوله‌ها به جامعه ورزشکار قزوين افزوده شود.

 حسيني يادآور شد: اکنون در سوله‌هاي فعال ميانگين روزانه 50 نفر از خدمات اين سوله‌ها استفاده مي‌کنند که البته گاهي از ظرفيت آن‌ها براي برپايي نمايشگاه‌هايي براي عموم مردم استفاده مي‌شود که از آن جمله مي‌توان به نمايشگاه حورالعظيم که در هفته دفاع مقدس برگزار شد، اشاره کرد.

 سعيد وزيري‌نژاد مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، فاطمه اشدري رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين و محمدرضا صديقي رئيس کميسيون شوراياري شوراي اسلامي شهر قزوين در اين بازديد حضور داشتند.

 

تصاویر مرتبط