یکشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۲

صديقي، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين:

شوراي شهر از توسعه دهکده طبيعت قزوين حمايت خواهد کرد

محمدرضا صديقي، عضو کميسيون برنامه و بودجه شوراي اسلامي شهر قزوين منطقه گردشگري باراجين را در کشور بي نظيردانست و گفت: دهکده طبيعت جزء جذاب ترين بخش هاي گردشگري بوستان ملي باراجين است که براي معرفي بيشتر آن بايد تلاش شود.

به گزارش روابط عمومي دهکده طبيعت قزوين؛ محمد رضا صديقي افزود: بيشترين بازديد کننده هاي دهکده طبيعت از شهر قزوين هستند، يعني دهکده هنوز در اول راه قرار دارد و در قدم هاي بعدي بايد در استان، در سطح کشور و در نهايت در سطح بين المللي به جذب گردشگر بپردازد.

وي در رابطه با اجراي طرح توسعه دهکده طبيعت و فراهم سازي زيرساخت هاي لازم براي جذب گردشگر توضيح داد: در سال گذشته حدود يک ميليون براي خريد علوفه حيوانات دهکده طبيعت هزينه صرف شده است، براي سال پيش رو نيز اعتبار قابل توجهي براي دهکده در نظر گرفته شده است.

وي ادامه داد: با وجود تمام هزينه هاي خرج شده براي دهکده، در ادامه راه اعضا شوراي شهر با هر لايحه و طرحي  که در راستاي اجراي طرح توسعه و فراهم سازي زيرساخت هاي دهکده طبيعت باشد موافقت کرده و حمايت خود را اعلام خواهد کرد.

عضو کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر قزوين بهره‌برداري علمي، آموزشي و پژوهشي از احداث دهکده طبيعت را از جمله اهداف تحقق نيافته دهکده بيان کرد و افزود: اکنون دهکده در حوزه درآمد زايي و بهره برداري اقتصادي وضعيت خوبي دارد و اما در حوزه آموزشي و تحقيقي هنوز به مرحله بهره برداري نرسيده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط