شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۱

معاون عمليات سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد:

12 حادثه در يک روز، حاصل تلاش آتش نشانان قزوين

قدير موسي خاني، معاونت عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از وقوع 12 حادثه در يک يک روز که منجر به بروز خسارت و مصدوميت شده بود خبر داد.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين، موسي خاني گفت: طي تماس هاي مردمي با سامانه 125 آتش نشاني قزوين در روز پنج شنبه سي ام ارديبهشت ماه تعداد 12 حادثه اعلام شد که در نتيجه با تلاش و سرعت عمل آتش نشانان اين سازمان رفع خطر صورت گرفت.

موسي خاني افزود: در اولين حادثه، ساعت 13 و 26 دقيقه از آتش سوزي خودروي پژو 206 در بلوار آيت اله خامنه اي قزوين خبر داده شد که آتش نشانان با استفاده از تجهيزات اطفاء حريق، ضمن مهار آتش، يک نفر را که در اثر تلاش براي اطفاء حريق دچار سوختگي دست و پا شده بود، تحويل همکاران اورژانس نمودند.

دومين حادثه از آتش سوزي کولر آبي منزل مسکوني در ساعت 18 و 23 دقيقه در خيابان ساحل، غياث آباد گزارش داده شد که نيرو هاي ايستگاه 7 (شهيد مفتح) اين سازمان با حضور در محل نسبت به اطفاء آتش سوزي و رفع خطر اقدام نمودند.

معاونت عمليات سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين از حضور آتش نشانان اين سازمان در ديگر حوادث اين روز گفت:  2 مورد محبوس شدن داخل مغازه و منزل مسکوني، 3 مورد تصادف و واژگوني خودرو در اتوبان، 4 مورد آتش سوزي علفزار از جمله تلاش هاي نيروهاي عملياتي آتش نشاني قزوين در اين روز بوده است.

 

تصاویر مرتبط