پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۳۰

کاظمي، مديرعامل سازمان فضاي سبز شهرداري قزوين:

ايمني کار، بهداشت و آراستگي محيط سه اصل مهم مديريتي است

مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: بازديد دوره‌اي، با هدف ارتقاء سطح بهداشت و ايمني و آراستگي محيط کار اداري، ستادي و کارگاهي انجام مي شود و طي آن مسايل مربوط به رعايت ايمني حين کار ، پاکيزگي محيط و آراستگي مورد توجه قرار مي گيرد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ سيد مهدي کاظمي ايمني محيط کار را موجب سلامت نيروي کار دانست و تصريح کرد:  با توجه به اهميت موضوع ايمني و بهداشت ، اين بازديد ها در  دوره هاي يک ماهه و در قالب يک برنامه زماني مشخص انجام مي شود و طي آن  سعي مي شود اهميت موضوع براي همکاران شناسايي و يادآوري شود.

مديرعامل سازمان پارک ها و فضاي سبز شهرداري قزوين ادامه داد: به موازات انجام بازديد هاي ادواري ، برگزاري کلاس هاي آموزشي ، ارسال پيام هاي ايمني از طريق سامانه پيام کوتاه و شناسايي و ترميم نقاط خطر از ديگر برنامه هاي جانبي سازمان است.

وي افزود: همچنين در راستاي رعايت نکات ايمني در بوستان ها و فضاهاي سبز شهر که با همکاري مرکز بهداشت شهرداري انجام مي شود ، با دقت ويژه اي نقاط حادثه خيز ، نقص فني وسايل بازي ، ايجاد حفاظ هاي لازم و ايمني پايه چراغ هاي روشنايي مورد بازبيني قرار گرفته و در صورت وجود هر گونه اشکال ، در اسرع وقت  خطر برطرف مي شود.

کاظمي خاطرنشان کرد: برنامه بازديد از واحد هاي ستادي ، واحد گلخانه ، بوستان خانوادگي ملاخليلا و دفاتر مديريت بوستان ها در برنامه کاري سال جاري تدوين شده و از طريق سامانه پيام کوتاه  اطلاع رساني مي شود.

وي ادامه داد: از ديگر برنامه هاي بازديد هاي ادواري ، نظارت بر خريد ملزومات اداري است که سفارش شده از کالاهاي با کيفيت ايراني ، ست روميزي يکدست ، پوشش يکرنگ و مرتب بايگاني استفاده شود تا با توجه به بايگاني مرتب اسناد و نامه ها ، کاور مناسب و يکدستي نيز براي آنها تهيه شود.

لازم بذکر است ، برنامه بازديدهاي ادواري از سال 1385 در سازمان پارک ها و فضاي سبز اجرايي شده و ادامه دارد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط