شنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۵

به همت شهرداري قزوين صورت گرفت؛

برگزاري رقابت‌هاي قهرمان کشوري آفرود جام جاده ابريشم در قزوين

براي نخستين‌بار در کشور رقابت‌هاي قهرمان کشوري آفرود جام جاده ابريشم به همت شهرداري قزوين برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بينالملل شهرداري قزوين؛ رقابت‌هاي قهرمان کشوري آفرود جام جاده ابريشم به همت شهرداري قزوين و با هماهنگي فدراسيون موتورسواري و اتومبيل‌راني کشور برگزار شد.

بر اساس اين گزارش؛ هدف از حمايت شهرداري قزوين از اين مسابقات معرفي برگزاري اجلاس بين‌المللي راه ابريشم در شهريورماه سال جاري و افزايش مشارکت شهروندان در برگزاري اين اجلاس بود.

در اين گزارش آمده است؛ رقابت‌هاي آفرود قهرماني کشور در  پنج کلاس برگزارش شد که از هر کلاس 3نفر برنده شدند.

بر اساس اين گزارش؛ راند اول رقابت‌هاي آفرود قهرماني کشور كه عصر جمعه با استقبال بى نظير رانندگان و ورزش دوستان قزوينى براى آخرين بار در پيست ملاصدرا برگزار شد، تيم هاى قزوين، كرمان و تهران به ترتيب اول تا سوم شدند.

در اين گزارش آمده است؛ در اين مسابقات که از هيجان خاصي هم بزخوردار  بود ??? راننده از 15 استان با هم رقابت کردند.

اين مسابقات با حضور حاج داود محمدي نماينده مردم قزوين در مجلس، نصرتي شهردار قزوين، سرهنگ داودي عضو شوراي شهر قزوين، محمد مشهدي آقايي مديرکل ورزش و جوانان استان قزوين و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد که در پايان از برندگان اين مسابقه با اهداي جوايزي تقدير به عمل آمد.

در اين مسابقات مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: اميدواريم برگزاري اين مسابقات در راستاي معرفي شدن هر چه بيشتر اين رشته به جوانان و نوجوانان مستمر باشد.

وي هدف از حمايت شهرداري قزوين براي برگزاري اين مسابقات را ايجاد شور و نشاط در ميان جوانان عنوان و بيان کرد: براي ايجاد شور و نشاط در بين شهروندان تلاش خواهد شد تا مشارکت بيشتري براي برگزاري اين گونه مسابقات صورت گيرد.

رقابت‌هاي قهرمان کشوري آفرود جام جاده ابريشم به همت شهرداري قزوين در راستاي برگزاري اجلاس بين المللي راه ابريشم در شهريورماه سال جاري برگزار شد.

گفتني است؛ همچنين در 6 و 7 خرداد مسابقات رالي جام جاده ابريشم از قزوين به کاشان برگزار خواهد شد که شروع مسابقات از عمارت شهرداري قزوين خواهد بود و همچنين مسابقات موتورکراس جام جاده ابريشم در راستاي برگزاري اجلاس بين المللي راه ابريشم در قزوين برگزار مي‌شود.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط