جمعه ۱۳۹۵/۰۲/۲۴

ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين:

اهدا کنندگان عضو در قطعه ايثارگران آرامستان قزوين رايگان دفن مي‌شوند

غلامرضا ابراهيمي، مديرعامل سازمان آرامستان‌هاي شهرداري قزوين گفت: اهدا کنندگان عضو در قطعه ايثارگران آرامستان بهشت فاطمه(س) قزوين رايگان دفن مي‌شوند.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آرامستانهاي شهرداري قزوين؛ ابراهيمي در آئين گراميداشت ياد و خاطره‌ جانبازان و ايثارگران مدفون در اين آرامستان که با حضور جمعي از مسئولان استاني، جانبازان و ايثارگران در سالن همايش واقع در آرامستان برگزار شد، افزود: از اين پس هر شهروندي که قابليت اهداي عضو داشته باشد و اين کار را انجام بدهد در قطعه ايثارگران آرامستان بهشت فاطمه(س) دفن مي‌شود.

وي بيان کرد: دفن اين عزيزان که اقدامي خداپسندانه انجام داده‌اند به صورت کاملا رايگان انجام مي‌پذيرد و هيچ هزينه‌اي از خانواده‌هاي آنان دريافت نمي‌شود.

ابراهيمي افزود: اين اقدام در راستاي تجليل از افراد و خانواده‌هايي است که به دنبال کار خير بوده و با اهداي اعضاي بدن خود و يا عزيز از دست رفته‌شان فرهنگ گذشت و ايثار را در جامعه ترويج مي کنند.

حسين صلح‌جو، عضو شوراي اسلامي شهر قزوين در اين مراسم نيز با خيرمقدم و خوش‌آمد گويي به حاضران با بيان خاطراتي از شهيد مهدي شالباف و سيد آزادگان علي‌اکبر ابوترابي به مقام والاي شهدا اشاره کرد.

وي با بيان اينکه همه‌ي افراد حاضر در جبهه، سعادت رسيدن به مقام شهادت را نداشتند، افزود: بسياري از اين افراد با قرار دادن جان شيرين خود در طبق اخلاص به درجه‌ جانبازي و ايثارگري رسيدند که اين مرحله نيز اجر خود را دارد.

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين خاطرنشان کرد: اگر بخواهيم آينده‌ خوبي داشته باشيم بايد ادامه‌دهنده‌ي راه شهدا باشيم و از فرمايشات مقام معظم رهبري تبعيت کنيم.

در اين مراسم با خاطره گويي و گرامي داشت ياد و خاطره‌ي شهيد شالباف و آزاده علي‌اکبر ابوترابي از مقام شامخ شهيدان تجليل شد. 

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط