پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۳

نصرتي،شهردار قزوين:

ديدار از خانواده شهدا و جانبازان نبايد محدود به مناسبت خاصي باشد

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: ديدار از خانواده شهدا و جانبازان نبايد محدود به روز يا مناسبت خاصي باشد بلکه بايد به صورت مداوم و مستمر در طول سال انجام شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، مسعود نصرتي در آئين تجليل از جانبازان قطع نخاعي، خانواده شهدا و جانبازان مدافع حرم و جانبازان شهرداري قزوين که با عنوان "برآستان جانان" به مناسبت ميلاد حضرت عباس (ع) در مجموعه فرهنگي تاريخي سعدالسلطنه برگزار شد،افزود :امسال چهارمين سال پياپي است که با فراهم شدن زمينه مناسب توانستيم بار ديگر در خدمت خانواده معظم شهدا و جانبازان سرافراز باشيم.

وي اظهار کرد:خانواده جانبازان محکم و استوار و به معناي واقعي ايثار مي‌کنند و اين برنامه بهانه‌اي براي ديدار و تقدير از جانبازان و خانواده آنهاست و اميدواريم چنين برنامه‌هايي در طول سال برگزار و همچنان تکرار شود.

نصرتي افزود: امنيت و سلامت و پيشرفت امروز جامعه مديون فداکاري‌ها و جانفشاني هاي شهدا و جانبازان مي‌باشد و همه ما مديون اين عزيزان هستيم و امروز شهدا و جانبازان چراغ راه جامعه مي باشند.

وي خاطرنشان کرد: آحاد جامعه با الگوگيري از سيره شما عزيزان مي‌توانند در عرصه‌هاي مختلف زندگي موفق باشند.

شهردار قزوين با اشاره به برگزاري نشست‌ با جانبازان گفت: اين نشست‌ها پرثمر و ارزشمندست و مايه‌ي خير و برکت براي جامعه مي‌باشد.

داود محمدي، نماينده مردم قزوين در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين مراسم اظهار کرد: يکي از بهترين افتخارات پاسداران و جانبازان اين است که روز ميلاد امام حسين(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) به عنوان روز پاسدار و جانباز نامگذاري شده است.

وي در ادامه با اشاره به برکات ماه رجب، شعبان و رمضان افزود: ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان از ماه‌هاي پرفضيلتي هستند که برکات فراواني دارند و در ماه رجب بايد لباس گناه را از تن خارج کرده و خود را تطهير کنيم و در ماه شعبان با زيور عبادت مجهز شويم تا خود را براي ماه رمضان آماده کنيم.

در اين مراسم، رئيس سازمان موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و مسئولين استاني از جمله غلامرضا حقايق‌پور، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران، مسعود نصرتي شهردار قزوين و داود محمدي نماينده مردم قزوين، البرز و آبيک با اهداي لوح تقدير و هدايايي از صبر و استقامت جانبازان قطع نخاعي و شهداي مدافع حرم استان قزوين تجليل کردند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط