چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۲

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

بوستان آفتاب با اعتبار 545ميليون تومان احداث شده است

پيمان پژمان‌فرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: بوستان آفتاب با اعتبار 545ميليون تومان در راستاي افزايش رفاه حال شهروندان ناصرآباد احداث شده است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ پژمانفرد در آيين افتتاح بوستان آفتاب در ناحيه منفصل شهري ناصرآباد که با حضور شهردار قزوين، رئيس شوراي شهر و اعضاي شوراي شهر و ساير مسئولان شهري و اهالي ناصرآباد برگزار شد، افزود: احداث اين بوستان يکي از درخواست‌هاي شهروندان ناصرآباد بود که در مساحت هزار مترمربع با امکانات اوليه موردنياز به بهره‌برداري رسيده است.  

وي گفت: براي احداث اين بوستان که داراي فضاي سبز، صندلي و نيمکت مي‌باشد با هزينه تملک زمين، 545ميليون تومان اعتبار هزينه شده است.  

وي به تشريح پروژه‌هاي انجام شده ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد در سال 94 پرداخت و بيان کرد: نصب پل عابر پياده ورودي کانال ناصرآباد، آماده‌سازي و زيرسازي و آسفالت خيابان سلامگاه ناصرآباد به متراژ 12هزار و 800مترمربع، احداث بوستان فرهنگ و ناحيه شهرداري در شهرک دانش، آسفالت همه معابر پياده خيابان‌هاي اصلي ناصرآباد و اميديه به متراژ 4هزار و 800مترمربع و ترميم و نصب جداول شهرک دانش و ناصرآباد به متراژ هزار مترطول از اقدامات انجام شده در سال گذشته در ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد بود.

پژمانفرد افزود: لکه‌گيري ترانشه‌ها و معابر اصلي و فرعي ناحيه دانش، ناصرآباد به متراژ هزار 430مترمربع، مکانيزه کردن جمع‌آوري زباله و نصب بيش از 150مخزن جمع‌آوري در ناحيه دانش و ناصرآباد، آماده‌سازي بلوار فرهنگ ناحيه دانش، اجراي کالورت رودخانه دلي‌چاي در محل تلاقي با بلوار فرهنگ با اعتبار بالغ بر 700ميليون ريال از ديگر اقدامات انجام شده در سال گذشته در ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد است.

اين مقام مسوول گفت: همچنين در اختيار گذاشتن ساختمان قديمي دهياري در ناحيه ناصرآباد به نيروي انتظامي براي برقراري امنيت در ناصرآباد و شهرک دانش، واگذاري طبقه دوم ساختمان ناحيه به سازمان فرهنگي و ورزشي و برگزاري دوره‌ها و کلاس هاي آموزشي، آسفالت و لکه‌گيري معابر در ناحيه دانش و ناصرآباد به متراژ 6هزار و 480مترمربع و تسطيح معابر و خيابان‌هاي خاکي و جاده امامزاده ناصرآباد از ديگر اقدامات انجام شده در سال گذشته در ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد است.

وي بيان کرد: تهيه طرح خانه فرهنگ ناصرآباد و دانش، اصلاح هندسي جاده دسترسي دانش، ناصر آباد با توجه به طغيان رودخانه دلي‌چاي و مسدود شدن جاده و نصب علائم و تهيه طرح تعريض پل ورودي و جاده دسترسي ناحيه ناصرآباد هم از ديگر اقدامات انجام شده در سال گذشته در ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد مي‌باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط