چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۲

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين:

تعامل بين دستگاه‌هاي امدادي استان قزوين قابل تقدير است

تعدادي از مديران و فرماندهان سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با حضور در جمعيت هلال احمر استان قزوين روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر را به مديرعامل و کارکنان آن مجموعه تبريک گفتند.

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ به مناسبت گراميداشت روز جهاني صليب سرخ و هلال احمر، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين و جمعي از مديران اين سازمان با حضور در دفتر مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قزوين مراتب احترام و تقدير و تشکر خود را اعلام کردند.

در جريان اين نشست ابوالفضل ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين با تبريک بمناسبت هفته هلال احمر گفت: جمعيت هلال احمر بعنوان بزرگترين سازمان مردم نهاد در جهان خدمات خوبي را به مردم ارائه مي دهد و در زمان بروز بحران، رسالت خود که همواره کمک و خدمت رساني به مردم مي باشد را به نحو شايسته انجام داده است.

وي تصريح کرد: هماهنگي و تعامل بين دستگاه‌هاي امدادي استان قزوين در سطح کشور مثال زدني است، چرا که در زمان بحران نشان داده‌اند که همگام با هم در جهت خدمت به شهروندان از هيچ کوششي دريغ نمي‌کنند.

ذوالقدر با اشاره به فعاليت دانشگاه جامع علمي کاربردي شهرداري و هلال احمر در قزوين خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت تحصيل و ارتقاء سطح علمي کارکنان دستگاه‌هاي امدادي استان و نگاه مثبت مجموعه مديريت شهري و جمعيت هلال احمر، شاهد تربيت نيروهاي متخصص امداد و نجات و اطفاء حريق در دانشگاه هاي استان هستيم.

حميد ره انجام، مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قزوين نيز با تشکر از حضور آتش نشانان بعنوان همراهان هميشگي امدادگران جمعيت هلال احمر در سوانح گفت: برنامه‌هاي ويژه‌اي براي آموزش همگاني امداد و نجات و آشنايي مردم استان با موضوع کمک‌هاي اوليه داريم بطوريکه اميد داريم در سالجاري به هدف اين جمعيت يعني "هر خانواده، يک امدادگر" نزديک شويم.

ره انجام با اعلام تحويل يک فروند بالگرد امدادي به جمعيت هلال احمر استان قزوين در آينده نزديک بصورت دائمي افزود: با توجه به موقعيت کوهستاني استان قزوين و قرارگيري اين استان بعنوان کريدور ارتباطي شمال و شمال غرب کشور ضروريست که يک فروند بالگرد بصورت دائم در استان براي خدمت رساني مستقر باشد.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان قزوين در پايان با اعلام تشکيل معاونت آموزش و پژوهش گفت: لازم است همه دستگاه هاي امدادي استان قزوين با تعامل بين يکديگر زمينه آموزش متقابل درخصوص کسب مهارت هاي تخصصي امدادي بين کارکنان خود را به مرحله اجرا برسانند.

پايان پيام

تصاویر مرتبط