دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۰

اشدري،رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين:

تربيت اسلامي در مدارس مهمترين نياز امروز جامعه است

اشدري،رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين گفت:تربيت اسلامي در مدارس مهمترين نياز امروز جامعه است.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فاطمه اشدري در مراسم تقدير از معلمان سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين که در سالن اجتماعات فرهنگسراي بانو حضرت زهرا (س)اين سازمان برگزار شد،افزود: معلمان بايد در کلاس‌هاي درس خود همواره از زندگي شهيدان اسلام ياد کنند.

وي اظهار کرد: برترين و ارزشمندترين معلمان اهل‌ بيت‌(ع) بودند و پس از آنان شهداي والامقامي همچون شهيد بابايي و شهيد چمران قرار دارند که نحوه درست زندگي اسلامي را در جامعه کنوني به مردم آموزش دادند.

تاکنون سازمان فرهنگي شهرداري در انجام رسالت‌هاي خود کوشا بوده است

اشدري خاطرنشان کرد: معلمان بايد در کلاس‌هاي درس خود همواره از زندگي شهيدان اسلام ياد کنند تا به اين ترتيب اخلاق انساني و اسلامي را به کودکان آموزش دهند.

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين يادآور شد: به دليل افزايش سطح علم و آگاهي مردم شغل معلمي سخت‌تر از گذشته است و معلمان همواره بايد در راستاي ارتقاي دانش و آگاهي خود اقدام کنند.

اشدري افزود: معلمان نخستين خليفه خداوند بر روي زمين‌ بوده و در حقيقت رسولان تعليم و تربيت هستند که بايد به فضايل اخلاقي همچون مهرباني، بخشندگي و ... آراسته باشند.

وي درباره روز معلم اضافه کرد:اين روز را بايد علاوه بر معلمان به مادران شهدا و ايثارگران نيز تبريک گفت،زيرا اين مادران موفق شدند فرزنداني را تربيت کنند که در راه دين و کشور از جان خود بگذرند.

رئيس کميسيون فرهنگي شوراي اسلامي شهر قزوين افزود:تاکنون سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در انجام رسالت‌هاي خود کوشا بوده و توانسته با معلماني که دارد خوش بدرخشد.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط