دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۲۰

قاسمي، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

اصلاح و جمع آوري بيش از 227 تابلوي اصناف در قزوين

داريوش قاسمي، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: در سال 1394 بيش از 227 مورد از تابلوهاي اصناف و کسبه در مناطق سه گانه شهرداري که بصورت غير مجاز و در محل مناسبي نصب نشده بودند پس از اخطار کتبي به مالکان اصلاح و يا جمع آوري شدند.

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين; قاسمي افزود: 103 اخطار در سطح منطقه يک ،  97 مورد در منطقه 2 و 27 مورد در منطقه 3 شهرداري به اصناف و کسبه داده شده است.

قاسمي در توضيح اين اقدام بيان کرد: پس از اتمام مهلت اخطارهاي داده شده سازمان نسبت به جمع آوري تابلوهاي غيرمجاز پس از طي مراحل قانوني اقدام کرد که بيش از 145 مورد تابلوي به اين روش  جمع آوري شده است.

وي اعلام کرد: ما بقي تابلوها از سوي مالکان اصلاح و30 مورد مجوز بهره‌برداري تابلو از سوي سازمان پس از اخذ عوارض صادر شد.

قاسمي با اشاره به آيين نامه ساماندهي بيان کرد: در ماده يک اين آيين نامه آمده نصب هر گونه تابلو در محدوه شهر منوط به دريافت پروانه از سازمان زيباسازي و رعايت همه ضوابط آيين نامه مي باشد.

وي از همه اصناف و شهروندان  که در طرح ساماندهي تابلوها با سازمان زيباسازي همکاري کردند تشکر کرد و از مالکان پلاک‌هاي  تجاري،  خدماتي،  پزشکان و ... تقاضا کرد قبل از هرگونه نصب تابلو بر روي ساختمان و محل کار خود جهت اطلاع از ضوابط آن به سازمان زيباسازي شهرداري قزوين واقع در ميدان تهران قديم ابتداي خيابان تالار طبقه فوقاني بانک ملت مراجعه و پس از بازديد و جانمايي از سوي ناظرين سازمان اقدام به نصب تابلو کنند و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با واحد نظارت سازمان با شماره تلفن‎هاي

  6-33578082 تماس بگيرند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط