چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۵

در راستاي ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در کيش صورت گرفت؛

تقدير سازمان منطقه آزاد کيش از شهردار قزوين

سازمان منطقه آزاد کيش از شهردار قزوين در راستاي مشارکت ارزشمند در ارائه خدمات مطلوب و متمايز به گردشگران و همچنين ايجاد تصويري خاطره‌انگيزه در ذهن ميهمانان نوروزي جزيره زيباي کيش تقدير کرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ معاون گردشگري سازمان منطقه آزاد کيش با اهداي لوح تقدير از نصرتي، شهردار قزوين در راستاي مشارکت ارزشمند در ارائه خدمات مطلوب و متمايز به گردشگران و همچنين ايجاد تصويري خاطره‌انگيزه در ذهن ميهمانان نوروزي جزيره زيباي کيش تقدير کرد.

در اين تقديرنامه آمده است؛ کسب دستاوردهاي ارزنده در عرصه گردشگري در سالي که مقام معظم رهبري آن را سال "اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل" ناميده‌اند مستلزم تلاش مجدانه، دانش و خلاقيت تلاشگران خانواده بزرگ گردشگري به منظور ايفاء نقش سازنده در تعالي و بالندگي صنعت گردشگري مي‌باشد.

در ادامه آمده است؛ اينک به پاس نقش بارز و مشارکت ارزشمند جنابعالي و زحمات بي‌شائبه همکارانتان در ارائه خدمات مطلوب و متمايز به گردشگران و همچنين ايجاد تصويري خاطره انگيزه در ذهن ميهمانان نوروزي جزيره زيباي کيش که از اقصي نقاط ايران عزيزمان مشتاقانه پاي بر اين خاک نهادند؛ اين لوح تقدير به شما اعطا مي‌گردد. تا نشاني براي قدرشناسي و تقدير از جنابعالي و همکارانتان باشد.

موفقيت و سربلندي شما در خدمت هر چه بيشتر به ميهن عزيزمان را از خداوند طلب مي‌نمايم.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط