چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۵

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين:

مهمترين ويژگي طرح محله ما، استفاده از ظرفيت نخبگان محلات است

فصيحي رامندي، رئيس شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: مهمترين ويژگي طرح محله ما، استفاده از ظرفيت نخبگان محلات است.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين؛ فرج الله فصيحي رامندي در آئين افتتاح پنجمين دوره طرح محله ما که با حضور جمعي از مديران شهري برگزار شد، بهره گيري از ظرفيت هاي مساجد براي اقدام هاي فرهنگي را ارزشمند دانست و افزود: مساجد همواره نقش تعيين کننده اي در هدايت جامعه ايفا کردند و در عين حال با استفاده از چنين مکاني مي توان به اشاعه شعائر ديني و مذهبي پرداخت.

وي با اظهار خرسندي از نقش موثر نخبگان محلات در اجراي طرح محله ما تاکيد کرد: مهمترين ويژگي هاي طرح محله ما، استفاده از ظرفيت نخبگان محلات است که اميدواريم اين روند بيش از پيش ادامه داشته باشد.

فصيحي رامندي خاطرنشان کرد: طرح محله ما، ظرفيت گسترش براي اجراي برنامه‌هاي مختلف در راستاي توسعه شهر قزوين دارد چرا که موفق شده مشارکت مردم را جلب کند.

وي تصريح کرد: مساجد محل ارتباط نسل گذشته و امروز بوده و محلي براي بازگو کردن مشکلات مردم و نيز پايگاهي عبادي و سياسي به شمار مي رود.

به گفته وي، توانمندسازي محلات، اجراي برنامه‌ها و ماموريت‌ هاي شهري و ارائه خدمات در خود محلات به شهروندان از ديگر اهداف و ماموريت‌ هاي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در اجراي طرح محله ما در شهر قزوين است.

اين مسئول، با تقدير از تلاش مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، اين سازمان را در صحنه خدمت رساني به مردم پيشتاز خواند.

 

تصاویر مرتبط