دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين:

جشنواره بادبادک ها 16 ارديبهشت95 در مجموعه تله‌سي‌يژ قزوين برگزار مي‌شود

سعيد وزيري نژاد، مديرعامل سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين گفت: به مناسبت مبعث حضرت رسول اکرم (ص)، جشنواره بادبادک ها پنجشنبه، 16 ارديبهشت ماه در مجموعه تله‌سي‌يژ قزوين برگزار مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين، سعيد وزيري نژاد افزود: اين جشنواره قرار بود به مناسبت هفته شوراها، 10 ارديبهشت ماه با مشارکت موسسه رفاهي تفريحي کاسپين شهرداري قزوين در مجموعه تله‌سي‌يژ قزوين برگزار ‌شود که به دليل شرايط نامساعد جوي امکان پذير نشد.

وزيري نژاد اظهار کرد: براي اياب و ذهاب شهروندان اتوبوس هايي ساعت 8:30 در خيابان رسالت، خيابان دانشگاه (بوستان الغدير)، چهار راه وليعصر ابتداي بلوار شهيد بهشتي، راه آهن، مينودر، سيزه ميدان هماهنگ شده است تا شهروندان را به مکان برگزاري جشنواره (ايستگاه مقصد مجموعه تلي سي يژ) منتقل کند، همچنين براي پارک خودروهاي شخصي نيز پارکينگ در نظر گرفته شده است.

وزيري نژاد از علاقمندان به شرکت در جشنواره بادبادک‌ها خواست تا بادبادک هاي خود را از قبل آماده کنند و همچنين به شهروندان توصيه کرد به علت کوهستاني بودن منطقه کامان و زرشک لباس گرم به همراه داشتند باشند.

اين مسئول يکي از برنامه‌هاي جذاب اين جشنواره را برپايي جنگ و استيج هاي شاد با حضور هنرمندان مطرح استاني برشمرد و  اظهار اميدواري کرد تا شهروندان قزويني اوقات شادي را در اين فضاي مفرح و پرنشاط سپري کنند.

وي خاطرنشان کرد: بادبادک هاي شرکت داده شده در جشنواره داوري خواهند شد و به 10 نفر اول دوچرخه و به قيد قرعه به 50 شرکت کننده جوايزي نظير لوازم ورزشي اهدا خواهد شد.

 

تصاویر مرتبط