دوشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۱۳

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين:

اتمام عمليات عمراني نگارخانه ميدان مينودر قزوين

فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: با اعتبار 15 ميليارد ريال عمليات اجرايي پروژه نگارخانه ميدان مينودر که از ابتداي 94 آغاز شده بود اکنون از 62 درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد.

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: بعد از افتتاح  المان ميدان مينودر واقع در ورودي اصلي بزرگ راه تهران به قزوين اعتبار لازم براي ادامه زيبا سازي و تکميل ميدان  ورودي شهر در نظر گرفته شد و از ابتداي 94 عمليات تکيمل نگارخانه ميدان مينودر که در آينده نزديک يکي از مکان هاي  زيباي استان خواهد شد آغاز شد. 

مدير منطقه دو شهرداري قزوين در ادامه افزود: با عنايت  به سياست مديريت شهري  درباره  سر و سامان دادن به وضعيت ورودي‌هاي شهر قزوين و احداث تقاطع‌هاي غيرهمسطح، ميادين و غيره در نظر است که ورودي هاي شهر از نظر طراحي، زيبا و چشم نواز باشد تا در خور شأن و معرف شخصيت شهروندان  آن باشد.

وي افزود: با توجه به فرا رسيدن فصل اوقات فراغت و استفاده مضاعف شهروندان و مسافران شهر قزوين از فضاهاي فرهنگي و فضاي سبز که آرامش خاصي بدنبال دارد وجود اين مجموعه فرهنگي زيبا مي تواند جذابيتهاي ميدان مينودر را در نگاه مسافران و شهروندان دو چندان کند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط