شنبه ۱۳۹۴/۱۱/۱۰

ارباب، کارشناس واحد آموزش سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد

آموزش قوانين ترافيکي با نمايش«کوشاو نوشا، ترافيک»

کارشناس واحد آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: قوانين ترافيکي با نمايش«کوشا، نوشا، ترافيک» به کودکان رده سني الف و ب آموزش داده مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين، علي ارباب افزود: به دليل اهميت آشنايي کودکان با قوانين راهنمايي و راهنمايي و ترافيکي اين سازمان در راستاي آموزش کودکان اقداماتي را در دستورکار قرار داده است.

وي اضافه کرد: در اين راستا با مشارکت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين تئاتري با موضوع«کوشا، نوشا، ترافيک» ترتيب داده شده که در سه سانس در فرهنگسراي بانو نمايش داده مي شود.

کارشناس واحد آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين عنوان کرد: در اين تئاتر که از 1 بهمن ماه سال جاري روي صحنه رفته، دو کاراکتر کوشا و نوشا موضوعات ترافيکي را با زبان کودکانه و روان  با شعر و موسيقي به کودکان رده سني الف و ب آموزش مي دهند.

ارباب تصريح کرد: خط کشي عابرپياده، دوچرخه سواري در مسيرهاي امن و مسيرهاي دوچرخه، استفاده از کمربند ايمني، استفاده از پل هاي عابرپياده و توجه به چراغ عابرپياده از جمله موضوعاتي است که در قالب تئاتر به کودکان آموزش داده مي شود.

وي خاطرنشان کرد: تئاتر«کوشا، نوشا، ترافيک» تا  20  بهمن سال جاري روي صحنه است.

پايان پيام/

تصاویر مرتبط