چهارشنبه ۱۳۹۴/۱۱/۰۷

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي عمليات آسفالت در ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد قزوين

پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: از ابتداي سال جاري تا پايان آذرماه براي رفاه حال شهروندان بسياري از معابر وخيابانهاي ناحيه منفصل شهري دانش و ناصرآباد آسفالت شده است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پژمان فرد افزود: در نه‌ماهه اول امسال به ميزان331 تن آسفالت در 5 هزار مترمربع از معابر اصلي و فرعي شهرک دانش و بيش از 22 تن آسفالت به مساحت 9 هزار مترمربع در ناصرآباد پخش‌شده است.

وي با اشاره به آسفالت معابري که خارج از حريم در نواحي منفصل شهري مي‌باشند، تصريح کرد: بر اساس مصوبات شوراي اسلامي شهر، شهروندان اين نواحي بايد نسبت به پرداخت خودياري  اقدام کنند تا شهرداري براي آماده‌سازي و آسفالت اين معابر اقدام کند.

پژمان فرد با اشاره به ساير اقدامات انجام‌شده در شهرک دانش خاطرنشان کرد: منطقه يک شهرداري قزوين همچنين عمليات آغاز عمليات اجرايي بوستان به مساحت5هزار مترمربع در ناصرآباد را آغاز کرده است که اکنون از 30درصد پيشرفت فيزيکي برخوردار مي‌باشد.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين ادامه داد: در راستاي تأمين امنيت شهروندان، شهرداري نسبت به تحويل ساختمان قديمي ناحيه دانش براي راه‌اندازي پاسگاه در ناصرآباد اقدام کرده است.

وي اضافه کرد: همچنين در ناحيه دانش در سال جاري بوستان نسترن، ساختمان ناحيه و فرهنگ‌سراي خانه فرهنگ با اعتباري بالغ‌بر8ميليارد ريال احداث و به بهره‌برداري رسيده است.

 پژمان فرد بيان کرد: شهرداري با هماهنگي‌هاي صورت گرفته با معاونت عمراني استانداري و اداره کل راه و شهرسازي استان قزوين در صورت تخصيص قير دولتي آمادگي دارد تا نسبت به اجراي پخش آسفالت در جاده ناصرآباد که بر عهده راه و شهرسازي قرار گرفته بود اقدام کند.

مدير منطقه يک شهرداري قزوين يادآور شد: شهرداري اجراي آسفالت برخي معابر و خيابان‌هاي ناحيه شهري دانش و ناصرآباد از جمله خيابان فرهنگ به طول يک هزار و 700مترمربع و طرح مطالعات احداث پل بر روي کانال اين منطقه را در دستور کار قرار دارد که در بودجه سال آينده نيز لحاظ شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط