یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۷

ابوالحسني، دبير جشنواره استقبال از بهار95 :

حضور 30درصدي هنرمندان قزويني در جشنواره استقبال از بهار 95

آزاده ابوالحسني، دبير جشنواره طراحي المان استقبال از بهار با بيان اين مطلب که در مرحله اول داوري برخي از هنرمندان حذف شدند، گفت: در اين جشنواره هنرمندان بسياري آثار خود را به دبيرخانه ارسال کردند.

 

 

به گزارش روابط عمومي سازمان زيباسازي شهرداري قزوين؛ وي افزود: 30 درصد آثار ارائه شده به دبيرخانه جشنواره متعلق به هنرمندان قزويني بود

 

 

 

ابوالحسني بيان کرد: نو بودن ايده و همچنين قابليت اجرا در اندازه هاي بزرگ از مهم ترين آيتم هاي داوري در اين دوره از جشنواره بود که آثار برگزيده تا پايان هفته جاري اعلام شده و مرحله آناليز قيمت آغاز خواهد شد و هر اثر در حدود 40 روز زمان براي پياده سازي و اجرا خواهد داشت که تا پيش از 20 اسفند بايد آثار آماده و به مرحله بهره برداري برسد.

 

دبيرجشنواره طراحي المان استقبال از بهار تصريح کرد: علاوه بر اين سازمان زيباسازي با هدف رفع معضلات بصري در سطح شهر و بازپيرايي شهر، تعويض پرچم  و اجراي طرح هاي ديوارنگاره ها درصدد است تا بتواند در آستانه سال جديد چهره زيبايي به شهر ببخشد.

وي افزود: فرم و محتوي، ارزش هاي بصري، خلاقيت و نوآوري متناسب با فضاي شهري از معيارها و شاخص‌هاي طراحي المان‌ است که به آن توجه ويژه مي‌شود .

 

 

 

 

تصاویر مرتبط