شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۶

علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي پروژه‌هاي مختلف در مناطق سه گانه شهرداري قزوين

سيد محمد علمي، مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين گفت: پروژه‌هاي مختلفي در مناطق سه گانه شهرداري قزوين در حال آماده‌سازي و اجراست.

به گزارش روابط عمومي سازمان عمران شهرداري قزوين؛ علمي با بيان اين مطلب عنوان کرد: در منطقه يک شهرداري، آماده سازي بلوار دانش واقع در ناحيه دانش، حد فاصل خيابان فرهنگ تا خيابان سپيدار در دستور کار قرار گرفت که حجم عمليات خاکبرداري و بيس ريزي انجام شده در اين پروژه حجم عمليات خاکبرداري دو هزار و 240 و حجم بيس ريزي هزار و120 مترمکعب بوده است.

وي افزود: همچنين در خيابان سپيدار حجم خاکبرداري 400 و بيس ريزي 200متر مکعب مي باشد که جمع آوري خاک نباتي و اصلاح بيس از ميدان دانش تا خيابان فرهنگ از ديگر اقدامات صورت گرفته در پروژه بوده است.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين در ادامه با بيان اين مطلب که به منظور دسترسي شهرک هفده هکتاري به تقاطع شهيد رجايي (ميدان مادر) و دو بانده شدن اين مسير، عمليات حجم خاکبرداري و بيس ريزي در اين پروژه به ترتيب به ميزان 300 و 300 متر مکعب صورت گرفته است.

علمي با اشاره به اينکه اين پروژه در منطقه دو شهرداري قزوين در حال اجراست، گفت: در حال حاضر عمليات تسطيح، ريگلاژ وکمپکت در اين پروژه در حال اجرا مي‌باشد.

وي همچنين از اجراي عمليات آماده سازي بوستان مالکانه واقع در منطقه سه شهرداري قزوين خبر و ادامه داد: اين پروژه از 15 آبان ماه سال جاري در مساحت پنج هزار و 760 مترمربع واقع در انتهاي مينودر آغاز شده است که عمليات خاکبرداري در اين پروژه بيش از سه هزار و 10 مترمکعب مي باشد.

مديرعامل سازمان عمران شهرداري قزوين در پايان خاطرنشان کرد: در اين پروژه پس از اجراي عمليات خاکبرداري، عمليات ريگلاژ وکمپکت به منظور بستر سازي مناسب و اجراي عمليات مخلوط ريزي آغاز شده است.

 

تصاویر مرتبط