شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۶

نصرتي، شهردار قزوين:

جمهوري اسلامي در منطقه بسيار تأثيرگذار است

جانشين فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان،شهردار قزوين و رئيس و برخي از اعضاي شوراي اسلامي شهر و معاون تعاون بنياد شهيد و امورايثارگران استان قزوين و جمعي ديگر از مديران شهري با سرهنگ پاسدار هاشم آذربايجاني از مستشاران ايراني در سوريه ديدار و گفت‌وگو کردند

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ سردار آذربايجاني از فرماندهان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين که به صورت مستشار نظامي مدتي در کشور سوريه حضور داشت، گفت: وضعيت جنگ در سوريه در اين 4 سال خيلي متفاوت‌تر شده است و با پياداري رزمندگان سوري و مدافعان حرم، زندگي مردم در دمشق عادي است و زيارت‌گاه‌ها باز است.

وي افزود: سه گروه داعش، جبهه النصره و ارتش آزاد در سوريه عليه دولت فعلي بشار اسد مي‌جنگند ولي در عين حال با همديگر نيز مشکل دارند.

آذربايجاني حضور حزب اله لبنان را در سوريه بسيار مثبت دانست و افزود: مديريت نقاط استراتژيک سوريه بر عهده حزب‌اله است و اين مجموعه با تکنولوژي بسيار پيشرفته در حال تأمين امتيت مردم هستند.

وي اعلام کرد: دشمن سوريه به تجهيزات بسيار پيشرفته غربي مجهز است و همين طور قدرت تحرک دشمن بسيار زياد است.

آذربايجاني ادامه داد: جنگ در سوريه و عراق شکل عجيبي دارد چرا که کفر با نقاب دين به ميدان آمده است و داعش به علت دسترسي به نفت عراق و سوريه سرمايه دارترين گروهک تروريستي دنياست.

محمدرضاصديقي از اعضاي شوراي اسلامي شهر قزوين و از فرماندهان دوران دفاع مقدس نيز گفت: سردار آذربايجاني با 67 ماه سابقه جبهه يکي از افتخارات بسيجيان است.

دکتر مسعود نصرتي، شهردار قزوين نيز گفت: جايگاه جمهوري اسلامي در منطقه بسيار تأثيرگذار است و اين نشانگر قدرت سياسي و نظامي کشور است.

وي برخي حرف‌ها را که چرا بايد ايران در سوريه و عراق از نيروهاي حزب اله حمايت کند نادرست دانست و افزود: اين که ايران پشت مرزهاي دشمن و کيلومترها دورتر از مرزهاي کشور، دشمن را زمين گير کرده‌ است نشان از اقتدار کشور دارد.

شهردار قزوين با اشاره به تأمين امنيت بالاي کشور نيز گفت: در پاريس و در قلب اروپا شب عيد 60 هزار نيروي نظامي در حال تأمين امنيت هستند در حالي که ايران اسلامي در امنيت است.

شايان ذکر است در اين ديدار فرج اله فصيحي رامندي رئيس شوراي شهر، علي صادقي نيارکي و محمدرضا صديقي از اعضاي شوراي اسلامي شهر، عباس برزگر ابراهيمي جانشين فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان، محمدرضا علي‌اکبر بيک معاون تعاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين، حسين عمويي مدير عامل سازمان ميادين و ميوه و تره‌بار ساماندهي مشاغل شهري شهرداري، ابوالفضل ذوالقدر مديرعامل سازمان خدمات ايمني و آتش نشاني شهرداري قزوين، اصغر اله‌ياري مشاور امور ايثارگران شهرداري قزوين حضور داشتند.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط