دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۱

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبر داد؛

پيشرفت 58درصدي پروژه مرمت و نوسازي جداول منطقه دو شهرداري قزوين

فرامرز صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين گفت: عمليات اجرايي مرمت و نوسازي جداول محلات نواحي آزادگان و شهيد بابايي با اعتبار 2 ميليارد و 400 ميليون ريال در سال 94 با 58 درصد پيشرفت فيزيکي در حال انجام است.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه دو شهرداري قزوين؛ صادقي افزود: با توجه به درخواست مکرر شهروندان نواحي آزادگان و شهيد بابايي درباره خرابي و تخريب جداول بعضي از محلات اين دو نواحي از قبيل مجاهد، نواب، آزادگان و شهيد بابايي، بلوار شهيد بهشتي و بلوار آيت‌اله خامنه‌اي، بعد از اولويت‌بندي درخواست‌هاي شهروندان از ابتداي سال جاري اين پروژه اجرايي شد.

 صادقي افزود: در بازديد به عمل آمده از محلات نواحي آزادگان و شهيد بابايي، با عنايت به زمان زياد جداول گذاري  معابر اصلي و فرعي  نواحي آزادگان  و شهيد بابايي  در سال 95 نيز اعتباري براي مرمت و نوسازي جداول نواحي منطقه دو در نظر گرفته خواهد شد.

مدير منطقه دو شهرداري قزوين در پايان از شهروندان درخواست کرد: در نگهداري جداول معابر دقت لازم را داشته باشند و از برخورد اجسام سخت و سنگين به جداول خودداري کنند.

لازم به ذکر است، منطقه دو شهرداري قزوين داراي دو ناحيه  آزادگان و شهيد بابايي مي‌باشد که ناحيه آزادگان به ضلع شمالي منطقه دو از بلوار امام خميني  (ره ) از کانال  آب تا چهارراه نادري خدمات  ارائه مي‌کند و ناحيه شهيدبابايي  نيز به ضلع جنوبي منطقه دو  از بلوار امام خميني تا چهارراه  نادري  خدمات رساني مي‌کند.

 

پايان پيام  

تصاویر مرتبط