دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۱

پژمانفرد،مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

برنامه ريزي، عامل اصلي توسعه و عمران شهري است

پژمانفرد،مديرمنطقه يک شهرداري قزوين گفت: اجراي برنامه‌هاي نوين و کاربردي مبني بر توسعه و عمران شهري از وظايف مهم شهرداري ها مي‌باشد که اين مهم بايد برمبناي اقدامات کارشناسي و متکي بر برنامه ريزي محقق شود.

 

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پيمان پژمانفرد با اشاره به اينکه پرداختن به مسائل و مشکلات مناطق محروم، راهگشاي مسائل و مشکلات شهري است، افزود: توزيع عادلانه خدمات موضوع مهمي است که در توسعه عمران شهر و رفع محروميت زدايي نقش دارد.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين با بيان اينکه اجراي اقدامات مطلوب در نقاط محروم علاوه بر انتفاع و محروميت زدايي، موجب جلب رضايت شهروندان مي‌شود، تصريح کرد: عملکردهاي مديريت شهري بايد خروجي مثبت و کارآمد داشته باشد که اين مهم تنها با برنامه ريزي و کيفيت اجرا، محقق مي‌شود.

پژمانفرد با تاکيد بر اين که خدمت رساني مطلوب و بهينه به شهروندان و رفع محروميت‌هاي شهري از اولويت هاي شهرداري مي باشد، اذعان کرد: وجود محدوديت‌ها از قبيل بافت فرسوده و بافت تاريخي در برخي مناطق، اجتناب ناپذير است و رفع معضلات اين چنيني نيازمند همت و تلاش بهينه جهت خدمت رساني به شهروندان در تمام مناطق مي باشد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط