یکشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۲۰

در اولين جشنواره برترين عملکرد شهرداري‌ها؛

پروژه ارتقاء حمل و نقل همگاني شهرداري قزوين انتخاب برتر شد

پروژه ارتقاء حمل و نقل همگاني با محوريت هوشمندسازي شهرداري قزوين به عنوان پروژه برتر در بخش حمل و نقل همگاني در اولين جشنواره برترين عملکرد شهرداري‌ها انتخاب شد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ معاون عمران و توسعه امور شهري و روستايي وزير کشور و رئيس سازمان شهرداري‌ها و دهياري‌هاي کشور با اهداي تقديرنامه از شهردار قزوين بابت انتخاب پروژه ارتقاء حمل و نقل همگاني با محوريت هوشمندسازي شهرداري قزوين به عنوان پروژه برتر در بخش حمل و نقل همگاني در اولين جشنواره برترين عملکرد شهرداري‌ها تقدير کرد.

در اين تقديرنامه آمده است؛ خدمت رساني افتخار بزرگي است که پروردگار متعال آن را بر عهده کساني قرار داده که با عمل خالصانه خويش در مسير خوشنودي و در رضايت مردم گام بر مي‌دارند و بي شک هر فعاليت نظام‌مند و برتر در گرو تلاش خردمندانه تمامي مديران و کارکنان خدمتگزار است.

در ادامه آمده است؛ با عنايت به برگزاري اولين جشنواره برترين عملکرد شهرداري‌ها در حوزه‌هاي حمل و نقل و خدمات شهري بر اساس شاخص‌هاي جايزه جهاني بهترين تجارب و عملکردهاي محلي سازمان اسکان بشر ملل متحد در روزهاي 12 و 13 دي ماه سال جاري در جزيره کيش بر اساس راي داوران اين جشنواره، پروژه ارتقاء حمل و نقل همگاني با محوريت هوشمندسازي به عنوان پروژه برتر در بخش حمل و نقل همگاني انتخاب شد.

در پايان اين تقديرنامه بيان شده است؛ بدينوسيله از تلاش همه دست اندکاران آن شهرداري در دستيابي به اين موفقيت ارزشمند تقدير مي‌گردد. استمرار توفيقات آن مجموعه را در پرتو جهات خداوند سبحان مسئلت مي‌نمايم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط