شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۹

پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين:

اقتصاد پوياي شهري آباداني شهر را به دنبال دارد

پيمان پژمانفرد، مدير منطقه يک شهرداري قزوين گفت: رونق اقتصاد شهري و پويايي اقتصادي؛ نيازهاي عمراني، رفاهي و خدماتي شهر و شهروندان را حل مي‌کند.

به گزارش روابط عمومي منطقه يک شهرداري قزوين؛ پيمان پژمانفرد افزود: حل نيازهاي زندگي شهروندي يکي از اولويت هاي منطقه يک شهرداري قزوين مي باشد که در برنامه‌ريزي‌ها، ارتقا ساختارهاي شهري به عنوان هدفي مهم لحاظ مي شود.

وي تصريح کرد: رونق اقتصاد شهري و پويايي اقتصادي؛نيازهاي عمراني،رفاهي وخدماتي شهر و شهروندان را حل مي کند و براي رسيدن به ايده آل هاي شهري بايد طرحهايي تدوين شود که نتيجه نهايي آن پيشرفت منطقي شهر و فراهم آوردن شرايط ايده آل زندگي شهروندي باشد.

مديرمنطقه يک شهرداري قزوين با اشاره به اين که شهرداري‌هانمي‌توانند به تنهايي پويايي اقتصاد شهري را رقم بزنند تصريح کرد: در هر شهري حرکت در مسير توسعه شهري و اجراي طرح‌هاي کلان نياز به سرمايه اي متناسب دارد.

پژمانفرد با تاکيد بر اين که تاکنون پروژه‌هاي متعددي با تنوع و گستردگي مختلفي در گذشته و حال در منطقه يک شهرداري قزوين در راستاي توازن خدمات انجام شده يا در حال انجام مي‌باشد، خاطرنشان کرد: بي شک رسيدن به اين موفقيت مرهون برنامه ريزي هاي صحيح واصولي است.

وي يادآورشد: با توجه به بافت فرسوده وتاريخي منطقه يک نيازمند اهتمام و وحدت بيشتر مسئولان دستگاه هاي ذيربط هستيم.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط