دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۴

جهانگيري، معاون عمراني منطقه سه شهرداري قزوين خبر داد؛

پايان پروژه آسفالت پياده‎‌روهاي فرعي در سال جاري

سعيد جهانگيري، معاون عمراني منطقه سه شهرداري قزوين گفت: پروژه آسفالت پياده‎‌روهاي فرعي در اين منطقه در راستاي ساماندهي وضعيت خاكي پياده‌روها به پايان رسيد.

به گزارش روابط عمومي منطقه سه شهرداري قزوين؛ جهانگيري افزود: عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي منطقه سه شهرداري قزوين که از اواسط خردادماه 94 آغاز شده بود اکنون طبق برنامه‌ريزي امسال به پايان رسيده است.

وي بيان کرد: در سال جاري براي اجراي اين پروژه 400 ميليون تومان اعتبار هزينه شده است که بيش از  15هزار مترمربع از معابر فرعي آسفالت شد.

جهانگيري بيان كرد: در سال 90 عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي به متراژ 10هزار مترمربع و در سال 91و 92 عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي به متراژ 15هزار مترمربع انجام شده است.

وي اضافه کرد: در سال گذشته نيز 20هزار مترمربع در شهرک مينودر عمليات عمراني آسفالت پياده‌روهاي خاكي انجام شده است. 

معاون عمراني منطقه سه شهرداري قزوين بيان كرد: اجراي پروژه آسفالت پياده‌روهاي فرعي منطقه سه شهرداري قزوين يكي از درخواست‌هاي اصلي شهروندان است و مسيرهاي مورد نظر بر اساس اولويت تردد زياد شهروندان انتخاب شده است.

وي اظهار كرد: اجراي اين طرح با کيفيت مناسب يکي از خواست‌هاي شهروندان است و براي جلب رضايت شهروندان مديريت شهري تلاش خود را خواهد کرد که به نحو احسن اين طرح را اجرايي کند.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط