شنبه ۱۴۰۲/۱۲/۰۵

وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین:

جشن تاکسیرانان شهر قزوین به مناسبت نیمۀ شعبان با برپایی ایستگاه صلواتی برگزار شد

وثوق نیا مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین از برگزاری جشن تاکسیرانان به مناسبت نیمۀ شعبان و میلاد امام مهدی (عج) در یکی از ایستگاه های تاکسیرانی واقع در چهارراه ولی عصر (عج) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: تاکسیرانان شهر قزوین به مناسبت ولادت امام مهدی (ع) با شعار «شهروند گرامی، جهت حفظ امنیت خود و خانواده از تاکسی استفاده نمائید» در ایستگاه صلواتی از شهروندان به گرمی پذیرایی کردند.


وی ادامه داد: این جشن با همکاری سازمان تاکسیرانی، پایگاه مقاومت بسیج آقاکاشی (فعالین و رانندگان بار و مسافر درون شهری) و تاکسیرانان شهر قزوین برگزار شد و تاکسیرانان با برپایی این موکب صلواتی، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت و امام مهدی (عج) به نمایش درآوردند.

 

وثوق نیا تصریح کرد: اجرای گروه سرود «ابن الرضا» در ایستگاه صلواتی تاکسیرانان شهر قزوین بسیار مورد توجه شهروندان قرار گرفت و بر زیبایی این مراسم دوچندان افزود.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی گفت: وثوق نیا تأکید کرد: تاکسیرانان به دلیل ارتباطات تنگاتنگ با شهروندان، در عرصه های مختلف حضوری فعال دارند و به همین دلیل از آنان با عنوان «سفیران فرهنگی شهر» و «امین شهروندان» یاد می شود، بر همین اساس، از شهروندان انتظار می رود که همواره در سفرهای درون شهری خود از تاکسی استفاده نمایند.

 

پایان پیام/

تصاویر مرتبط