پنجشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۰

مافي، مدير مرکز آموزش سازمان آتش‌نشاني شهرداري قزوين:

کارگاه هاي آموزشي «ايمني زنان خانه دار» در محلات قزوين برگزار شد

کارگاه هاي آموزشي «ايمني زنان خانه دار» با مشارکت و همکاري سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني و سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين در 6 محله برگزار شد.

 

سعيد مافي، مسئول واحد آموزش سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين گفت: ارائه آموزش‌هاي مرتبط با مسايل ايمني براي توانمند سازي شهروندان در رويارويي با حوادث احتمالي و همچنين پيشگيري از وقوع آن ها از اولويت هاي سازمان آتش نشاني است و در همين راستا برگزاري کلاس هاي آموزشي در سطح محلات شهر در دستور کار اين سازمان قرار گرفته است.
وي افزود: با توجه به اين که بانوان محور خانواده به شمار مي روند، ارتقاي سطح آگاهي آنان باعث مي شود درصورت بروز حوادث با مديريت مناسب از خسارت هاي بيشتر جلوگيري کنند.
مافي با اشاره به رايگان بودن برگزاري اين کارگاه هاي آموزشي گفت: آشنايي با گاز منواکسيدکربن، ايمني کودکان، ايمني در منزل، گاز و خطرات ناشي از آن و نحوه استفاده از خاموش کننده  هاي دستي از مباحث ارائه شده در کارگاه  هاي آموزشي  مذکور بوده است.
مسئول واحد آموزش سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين افزود: اين طرح در محله هاي مجاهد، امامزاده حسين (ع)، باغ نشاط، چوبيندر، انصاري و آخوند برگزار شد و با توجه به استقبال شهروندان، همچنان ادامه دارد.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط