دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۷

ذوالقدر، مديرعامل سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين خبر داد؛

اجراي مانور مشترک دستگاه‌هاي امدادي عضو شوراي مديريت بحران قزوين

مانور مشترک دستگاه هاي امدادي عضو شوراي هماهنگي مديريت بحران استان، با حضور فعال سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين به مناسبت هفته ايمني در برابر زلزله و بلاياي طبيعي در مرکز آموزشي-درماني ولايت قزوين برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين؛ ذوالقدر مدير عامل اين سازمان گفت: اين مانور از سوي شوراي هماهنگي مديريت بحران استان قزوين با طراحي و مديريت سازمان آتش نشاني شهرداري قزوين و مشارکت دستگاه هاي امدادي استان و مسئولان و کارکنان بيمارستان ولايت به منظور هماهنگي بيشتر براي امداد رساني و تخليه در شرايط اضطراري در مواقع بروز زلزله و بحران برگزار شد.
 
ذوالقدر افزود: جستجوي طبقات و نجات مصدومين، شيلنگ کشي و آبرساني به طبقات فوقاني، اطفاء حريق در طبقه سوم و پنجم بيمارستان، تخليه اضطراري مصدومين بوسيله نردبان هيدروليک آتش نشاني، راه اندازي تشک نجات، خروج اضطراري و امدادرساني به بيماران بستري، تخليه دود و اطفاء حريق کپسول هاي گاز مشتعل، از مراحل اين مانور مشترک بود.
 
ذوالقدر افزود: سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري قزوين بعنوان متولي مديريت و پيشگيري از بروز حوادث شهري، در طول سال اقدام به بازديد از بيمارستان ها بعنوان مهمترين مراکز درماني خدمات رسان در مواقع بحران کرده و نسبت به ارائه آموزش هاي اطفاء حريق و امداد و نجات به کارکنان آن مراکز اقدام مي‌کند.
 
وي با اشاره به اجراي مانورهاي مشترک اين سازمان با نهادهاي مختلف به منظور افزايش آمادگي خدمت رساني گفت: مانور فوق دوازدهمين مانور به صورت مشترک مابين اين سازمان و نهادها و مراکز مختلف بوده و قبل از اين در بيمارستان هاي مهرگان و پاستور مانور هاي مشترکي برگزار شده است.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط