شنبه ۱۳۹۴/۱۰/۰۵

حبيبي، معاون استاندار قزوين:

تعاملات سازنده با کشور چين براي برگزاري اجلاس جاده ابريشم در سال 2016

منوچهر حبيبي، معاون عمراني استانداري قزوين گفت: اميدواريم در برگزاري اجلاس جاده ابريشم تعاملات و همکاري‌هاي سازنده‌اي با کشور خلق چين صورت گيرد.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ حبيبي در نشست مشترک معاون سفير جمهوري خلق چين در ايران و هيئت همراه با شهردار و مديران شهري قزوين که با حضور داودي نماينده مجلس شوراي اسلامي، مديرکل صداوسيما و ساير مسوولان استاني و شهري برگزار شد، افزود: برگزاري اجلاس جاده ابريشم از سوي شهرداري قزوين به جديت دنبال مي‌شود و اميدواريم نتايج مطلوبي از برگزاري اين اجلاس مهم در راستاي احياي جاده ابريشم بگيريم.

وي با تاکيد بر ارتباطات سازنده با کشور خلق چين گفت: شهر قزوين از ظرفيت‌هاي خوبي براي ارتباط با ساير کشورها برخوردار است و بايد از اين ظرفيت به بهترين نحو استفاده کرد.

معاون استاندار قزوين افزود: بستر همکاري در اين شهر براي جذب سرمايه‌گذار و آمادگي کامل براي حمايت در اين راستا وجود دارد.

حبيبي با اشاره به ظرفيت‌هاي تاريخي، فرهنگي و صنعتي شهر قزوين گفت: با توجه به پتانسيل‌هاي شهر قزوين، توسعه گردشگري و همکاري در اين راستا در اولويت قرار  دارد.

وي با تاکيد بر حمايت از سرمايه‌گذاران گفت: اميدواريم اين تعاملات سازنده باشد و استانداري آمادگي حمايت از شهرداري قزوين براي همکاري موضوعات مهم تفاهم‌نامه با کشور چين را دارد.

پايان پيام

 

تصاویر مرتبط