یکشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۹

کاظمي، مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين:

حفظ و نگهداري فضاي سبز شهر قزوين به بخش خصوصي واگذار مي‌شود

سيد مهدي کاظمي، مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين گفت: عمليات حفظ و نگهداري فضاي سبز شهر قزوين به مدت يكسال به بخش خصوصي واگذار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين؛ سيد مهدي کاظمي افزود: دفترچه پيمان حفظ و نگهداري فضاي سبز که از سال 79 همه ساله تحت بررسي و اصلاح قرار گرفته، به تدريج با اضافه شدن امــــكانات و لوازم جديد به مجموعه‌هاي فضاي سبز بروز رساني شده است.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين افزود: در سال جاري و در جهت شفاف سازي تعهدات كارفرما و پيمانكار و حذف نقاط مبهم تغييرات مثبتي بر آن اعمال شده و از سويي مجموعه‌هاي 9 گانه فضاي سبز در قالب 6 مجموعه تجميع و تعريف شده است.

مديرعامل سازمان پارک‌ها و فضاي سبز شهرداري قزوين با اشاره به درج  فراخوان شناسايي پيمانکاران واجد شرايط در روزنامه‌هاي سراسري و محلي ادامه داد:عمليات حفظ و نگهداري فضاي سبز در سال 95-94  به مدت يک سال به پيمانكاران واجد شرايط و برندگان مناقصه واگذار مي‌شود.

کاظمي ادامه داد: امور حفظ و نگهداري اين مجموعه‌ها شامل فضاي سبز همه بوستان‌ها، ميادين، معابر اصلي و فرعي، سرويس‌هاي بهداشتي، نمازخانه‌ها،موتورخانه‌ها، وسايل بازي و ورزشي و .. است که نيازمند رسيدگي و نگهداري روزانه بوده و با نظارت عالي کارشناسان واحد نظارت اين سازمان نگهداري مي‌شوند.

وي در پايان اظهار اميدواري کرد: با مشارکت بيش از پيش شهروندان در استفاده صحيح از فضاهاي سبز، از تحميل هزينه‌هاي اضافي کاسته و با ادامه همکاري و همياري کاربران فضاي سبز شاهد فضاي سبزي زيبا و شاداب باشيم.

پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط