پنجشنبه ۱۳۹۴/۰۹/۲۶

عرشيان، مديرعامل سازمان ترافيک شهرداري قزوين خبر داد؛

برگزاري مسابقه عکاسي به مناسبت روز حمل و نقل در قزوين

اسماعيل عرشيان، مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين گفت: به مناسبت 26 آذر روز ملي حمل و نقل مسابقه عکاسي ترتيب داده شده که تمام شهروندان مي توانند در اين مسابقه شرکت کنند.

به گزارش روابط عمومي سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين؛ اسماعيل عرشيان افزود: 26آذر روز مبارکي است که به فرمان امام راحل مبني بر ضرورت تخليه کالاهاي موردنياز مردم، کاميون ها از سراسر کشور براي باربري کالاهايي که در بنادر دپو شده بود به سمت جنوب کشور اعزام شدند.

وي اضافه کرد: باتوجه به اين که در دوران جنگ تحميلي قرار داشتيم، اين اقدام کاميون‌داران بسيار حائزاهميت بود زيرا از اين طريق کالاهاي موردنياز مردم از بنادر جنوب کشور بارگيري شده ودر سطح کشور توزيع شد.

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداري قزوين با اشاره به برگزاري مسابقه عکاسي به مناسبت روز ملي حمل و نقل با مشارکت سازمان فرهنگي ورزشي و پليس راهور عنوان کرد: شهروندان مي‌توانند عکس هايي با موضوع گذرگاه عابرپياده، توجه به چراغ راهنمايي، توجه به پل عابرپياده، پارک دوبله و نريختن آشغال از خودرو با موبايل خود تهيه کرده و براي سازمان ارسال کنند.

عرشيان خاطرنشان کرد: جزئيات اين مسابقه عکاسي از طريق رسانه ها و نصب بنرهايي در سطح شهر به شهروندان عزيز اطلاع رساني مي شود.

وي يادآور شد: اميدواريم با تلاش هاي بي وقفه همکاران فعال در اين سازمان در توسعه حمل و نقل عمومي، توسعه حمل و نقل پاک و کاهش آمار تصادفات گام هاي خوبي برداريم.

 پايان پيام

 

تصاویر مرتبط