شنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۱

صادقي، مدير منطقه دو شهرداري قزوين خبرداد:

پاسخگويي منطقه2 شهرداري قزوين به 275پبام مردمي سامانه 137

مديرشهرداري منطقه 2 قزوين از پاسخگويي سامانه137 منطقه 2 شهرداري به275 تماس در ارديبهشت خبر داد.

 
 

فرامرز صادقي، مدير منطقه 2 شهرداري قزوين گفت: در ارديبهشت با سامانه137 منطقه2 شهرداري275تماس گرفته شده كه105مورد آن مربوط به درخواست شهروندان براي آسفالت ،مرمت،لکه گيري و نگهداري معابر مي باشد.

به گزارش روابط عمومي منطقه 2 شهرداري قزوين،صادقي افزود: بعد از مسئله مربوط به آسفالت ،مرمت ،لکه گيري و نگهداري معابر بيشترين تماسها 50مورد مربوط به درخواست شهروندان براي جلوگيري از سد معبر اصناف و دستفروشان مي باشد.

صادقي در ادامه گفت: براي تسهيل در حل مسائل و مشكلات درخواستي شهروندان از طريق 137تدابيري انديشيده شده كه از جمله آنها انتقال مسائل و مشكلات همشهريان در كمترين زمان ممكن به واحدهاي مربوطه است و دريافت پاسخ عملي آن در كمتر از 48 ساعت مي باشد.

صادقي در پايان گفت: از همشهريان درخواست مي شود در زمان تماس با سامانه 137نسبت به اعلام آدرس دقيق ،مشكلات و مسائل موجود دقت لازم را داشته باشند و براي رفع آنها تعجيل نكنند تا شهرداري بتواند با طي مراحل قانوني و تهيه لوازم و تجهيزات مورد نياز مشكلات و موراد درخواستي را بر طرف کند.

در پايان قابل ذكر است؛ تعداد زيادي از درخواستها ، مشكلات معابر و محلات مي باشد كه در قالب پروژه بايد حل و فصل شود كه در مدت زمان كوتاه امكان انجام خواسته ميسر نيست و براي اين گونه موضوعات مانند آسفالت كوچه و خيابان – ايجاد فضاي سبز در محله هاي مورد نظر يا مواردي كه در قالب پروژه بايد انجام شود مستلزم ايجاد اعتبار و رديف پروژه است بنابراين بعضي از درخواست ها مورد بررسي قرار گرفته و در پروژه هاي ساليانه مد نظر قرارمي گيرد .

سامانه 137 فقط براي موارد اضطراري و حل مشكلات در سطح كوچك در كمترين زمان امكان آن وجود دارد.

لازم به ذكر است؛ از 275پيام دريافت شده به 206پيام رسيدگي واقدام شده و69پيام در دست اقدام مي باشد.

تصاویر مرتبط