جمعه ۱۳۹۵/۰۲/۳۱

اهداء کننده ايگوانا:

با وجود عشق مديريت دهکده به حيوانات، ايگوناي خود را به آن جا هديه دادم

بسياري از شهروندان تهران وساير شهرهاي ايران به واسطه برنامه خندوانه و حضور مديريت دهکده طبيعت«نادر رضا نوري» در اين برنامه از وجود دهکده در بوستان ملي باراجين قزوين مطلع شده اند.

 

30 ارديبهشت ماه، غروب يک روز باراني يک خانواده تهراني، ايگواناي خود را به دهکده طبيعت اهداء کردند.

زهرا رضايي مادراين خانواده نحوه آشنايي خود با دهکده را به واسطه برنامه خندوانه بيان کرد و گفت: من اين ايگوانا را براي تولد 30 سالگي پسرم به او هديه دادم. اين ايگوانا از زمان نوزادي زماني که تنها 40 سانت داشت به خانه ما آمد، طي اين 3 سال ايگوانا يک متر و 20 سانت قد کشيده است.

وي در رابطه با دليل انتقال ايگوانا به دهکده مي گويد: پسر من عاشق حيوانات است و ما حيوانات گوناگوني مانند، سگ، خرگوش، ستجاب و طوطي در خانه نگهداري کرده ايم، اما بايد بگويم ايگوانا تميز ترين و بي آزارترين حيواني بوده است که تاکنون داشته ايم. به دليل حضور ممتد ايگوانا«هوشنگ» در مقابل آينه ما فکر کرديم که اين حيوان نياز به زندگي در کنار همنوعان خود دارد، قصد داشتيم هوشنگ«ايگوانا» را به کيش ببريم اما پس از آشنايي با دهکده طبيعت، اين حيوان را به دهکده آورديم.

وي در پايان گفت: وقتي هوشنگ«ايگوانا» در دهکده طبيعت بوستان ملي باراجين باشد ما مي توانيم چندين بار در طول سال به دهکده آمده و صمن بازديد از ساير حيوانات هوشنگ را هم ببنيم. در ضمن عشق مديريت اين مجموعه خاطر ما را از انتقال هوشنگ به دهکده حيوانات راحت کرده است.  

تصاویر مرتبط